09 December 2015

Terima Kasih..

matamulutyusmardianaBlog 2:41 AM

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


" Awak... terima kasih sebab hadir dalam life saya... terima kasih sebab sudi jadi peneman hidup saya walaupun belum pun pasti yang awak adalah bakal imam saya...

Andai bukan jodoh kita, Doa saya awak bahagia selamanya.. Terima kasih sebab dah pun susah payah happykan saya.... ianya tetap menjadi memori terindah dalam hidup saya...

Awak.. terima kasih untuk perubahan tu...

Andai telah ditakdirkan awak adalah imam saya, tolong bawa hubungan tu sampai Jannah... Tolong betulkan mana silap saya.. jangan jadikan saya yang sempurna, tapi tolong jadikan saya yang terbaik...

Awak.. untuk kali ni, tolong saya.. jangan membilang kelemahan saya.. tapi terima apa adanya saya...

Awak... biar siapa pun awak, doa saya moga kelemahan awak adalah kekuatan buat saya.. kekurangan awak adalah kelebihan buat saya...

Awak... Terima Kasih untuk usaha tu... Terima Kasih untuk penerimaan tu... Terima Kasih untuk bahagia tu" *:) happy




اَلحَمْدُ لِله

Subhanallah ✿ Alhamdulillah ✿ Lailahaillallah ✿ AllahuAkbar
..✿Time Kasih Kerana Membaca! :) ✿..


3 comments:

  1. Ur welcome dear,hubby cuba sedaya upaya untuk jadikan baby yang terbaik...insyaallah ;)

    ReplyDelete

:: Assalammualaikum..tinggalkan komen Di Sini..◕‿◕ ::