03 September 2013

Saya Oke... Saya Da Besar.. :)

matamulutyusmardianaBlog 2:06 PM

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Hype Guys... :)

Penat arini...
keja melayan customer pon penat..
huhuhu..

curik tulang jap xper kot.. huhuhu

macam yang korang tao..
n pada yang xtao terasa mcm nak amek tao..

2/9 actually tarikh yang sebenarnya yus lahir...
pada ic 03/09 coz kt sijil lahir yus 03/09 ..
abah terlewat sehari g wat sijil lahir...

cian kan..???
hahha...

nga kije ni.. kakak2 anta kek...
thanx kakak Fidah.. Kakak Iera n Kakak Lin...

sapa adiahkan..?? abg kama..
huhuhu..

TenQ3x..

dah 22 pon yus..
Alhamdulillah...
masih diberi peluang melihat dunia n memperbetulkan kesilapan yang lalu..

Apa permintaan yus..??

Makin hari makin banyak dugaan..
semoga yus dijaohkan andai kata ada mereka yang berniat jahat or seangkatan dengannya pada yus..
semoga yus jugak dijaohkan dari perbuatan sedemikian...

semoga dugaan yang bakal yus tempuh akan membuatkan yus lebih bahagia.. xkira berat mana pon dugaan tuh... hope memberi kebaikan dan bukanlah keburukan..

n..
Smoga Family yus lebih aman.. bahagia till jannah...

lastly..

"Jodoh"

hat ni "NO KOMEN.."

hahaha..
yus trima apa adanya si dia.. In Shaa Allah...
andai kata dia yang tepat dah pon ada depan mata yus, smoga segala urusan baik kami di permudahkan DIA...
Yus law boleh xmo story sapa dia.. coz between us xd ap2 ikatan lagi..
nnt law xde jodoh lagi malu lak an melebih2..
ahahah..

tu sajalah kot...

Harap suma yang di atur indah berjalan dengan indah oleh NYA..

amin..

:)






اَلحَمْدُ لِله

Subhanallah ✿ Alhamdulillah ✿ Lailahaillallah ✿ AllahuAkbar
..✿Time Kasih Kerana Membaca! :) ✿..


3 comments:

  1. mudah2an semua yg dihajati dikabulkan&dipermudahkan..aamiin..

    ReplyDelete
  2. masih aku dengar bisikan suara itu..
    membisik dalam hati ku..
    ku nyatakan rindu pada mu..
    mungkin bagi mu tak seluas lautan biru..
    ku nyanyikan lagu untuk mu..
    mungkin bagi mu tak seindah melodi syahdu..
    merah biru hijau kuning..
    adalah penantian..
    hitam putih dan kelabu..
    adalah kehidupan..
    sedang dalam perjalanan..
    pastikan dapat ku turutkan langkah ku ini...

    ReplyDelete

:: Assalammualaikum..tinggalkan komen Di Sini..◕‿◕ ::