10 July 2013

Imam Terawih! :)

matamulutyusmardianaBlog 3:57 PM

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم


Salam Ramadhan... 
n Selamat Petang.. :)

Alhamdulillah yus da boley sambut posa...
lagi2 1st day dapat berpuasa ngan mak n abah.. :)

bila cerita bab posa ni, adalah terawihnya..
hah!
ni yg nak cerita ni...

Al Kisah.....

1st time yus terawih kat surau taman yus ramadhan tahun lepas..
tu jgk adalah 1st day terawih...

MashaAllah...
Yus betul2 jatuh hati ngan suara sorang imam muda ni....
Suara dy teramatlah merdu... sampai sekrang yus xlupa...
alangkah indahnya law dy adalah yg sebenarnya imamkan yus nanti...
alangkah indahnya andai kata dy lah yang menjadi bakal pengantin lelaki tatkala majlis nikah yus nnt..

lepas selesai solat, yus cari sape sebenarnya imam tuh..
Bila yusda tgk... Dy sebenarnya classmate yus masa yus tingkatan 1&2 dulu!
haha..
tp.. sygnya.. dy xnampak yus..
lepas pada terawih malam tu, esoknya yus balik ipoh...
so da xdapat nk dengar suara merdu dy lagi...
Ada yus terserempak.. tp yus xberkesempatan nak btegur...

Malam td..
Dengan semangatnya yus g lagi surau tu!
dengan hrapan dy yg akan mengimamkan solat malam td..
tp dy xde... =(

Bukanlah yus pegi semata2 ntk dy...
yus ikhlas wat demi menyempurnakan perintahNYA..
cuma ustaz muda ni semngat ntuk yus pegi surau tu.. ehehehe

nak tao sape??
Biar Jadi rahsia yus aje... hehe :)

Malam td jgk adalah hari yus merasmikan telekung yg Pakcik zali adiahkan...
nak tgk x..??


hah.. ada macam model telekung x?? ahahaha
 ada lagi 1


yg ni sakan kit senyum... hahah

bila yus tunjuk kat pakcik, 

"cantik dik...senyum manis.."

ahaha.. xkan nak cakap xcntik kan?? ahahaha

cerita lak pasal pakcik...
pakcik sms yus semalam...
ucap selamat berpuasa... sedih betul yus baca!
bertakung air mata.....!!

katanya

"Salam ramadan al mubarak buat yus moga sepanjang ramadan dilindungi Allah dri apa jua halangan dan dugaan. Moga seputih telekung tulusnya hatimu pohonlah, rayulah kpd Allah krna DIA lebih maha mengetahui. AMIN"

nasib pakcik ckp seputih telekung... law seputih "kain kapan" camna??
naiya abg karim..!! ahaahahhaha

sampai sini saja dulu...
byk2 sat g bosan baca! ahaha


Pic Today! Baju Kurung Wif Pakcik Zali!!! :)





اَلحَمْدُ لِله

Subhanallah ✿ Alhamdulillah ✿ Lailahaillallah ✿ AllahuAkbar
..✿Time Kasih Kerana Membaca! :) ✿..


No comments:

:: Assalammualaikum..tinggalkan komen Di Sini..◕‿◕ ::