14 July 2012

Hey Gadis...!!

matamulutyusmardianaBlog 3:57 PM

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
hah... pada gadis2 kat luar tuh...
korang cantek...??? manis..??? hitam..?? putih..?? cokelat..?? ijow..??

ehhehe...
sume ape jenis kulit u all, u all mesti maw bersih....!!
tht's importnt my dear.. pless k... pompan.. :)

now yus nk kongsi cara membersih dari kepala sampai lah kaki!!

1 : Korang kene syampoo rambut tuh atleast 2hri 1X... baru lah rambut tuh xbusuk! hishhhh... pepon, gune lah syampoo yg sesuai ngn korang.. so xder lah korang pnye rmbut tuh cepat berminyak or kering.. okeyh..? :)

2 : heyyyy... tolong3... telinga korang tuh.. penting lah.. lgi2 kpd korang yg free hair... xsegan ker boy tgk "mak aihhhh.. daki... 10inci!" hah...?? geli3... law mandi, xkire lah, korang basah rmbut or x, telinga tuh mesti cuci skali.... (-_-") ... sental kasi kua daki tuh... ehehehehe......

3 : sayang... leher tuh.... law mandi, pakei laa span mandian tuh... tolong yer.. TONYOH2 kat leher.. blakang leher tuh... xder laa daki korang tuh melekat.... okey.?? (^_^)

4 : hah.. ni penting nii.....!! ketiak tuh... korang pakei deodorant kn..?? bnd alah tuh melekat tawx... sental kuat2 ckit...........!!! biar kua....!! lagi 1! pemilihan deodorant penting..... :) ... tolong jgn pilih yg pelik2.. nnt akn menjhanmkan bau badan korang! cikYus?? pakei NIVEA deodorant spray yg extra whitening.. alah.... yg warna pink! :D

5 : haiiiiiihhhh.. celah jari n pelipat pada lengan tuh.... sental jgk!!! jgn lupeeeee....

6 : ohhh... pusat tuh... nak mandi.. kasi cuci laa jgk... xmo mlas2.. nnt air masok dalm tuh, kn da jd daki.. xgeli??? (-_-")

7 : Dude... :) .. celah peha dan bahagian pelipat kaki jgk akn jadi daki law korang x cuci betul2..... haih... xm03...... (o_O)

8 : hah... kaki tuh... korang...  tolong laaa cuci pada celah2 jari kaki .. kaki kn kotor... tempt yg senang cgt nak kotor... tolong yer... n.. kat bawah buku lali tuh.. korang xtao ker ad daki?? cube garu tgk... ad putih2 x..?? eee..... daki tuh yang..... !!!

9 : da abes sental, tonyoh, cuci?? now bersihkan... k... kat tempt yg yus senaraikan tadi.. tolong lap ngn towel KERING2.....!! lawx abes lah korang....... (-_-) ... huhu.... lap betul2 .. lagi2 pada bahagian tubuh yg ada lubang k...cz senang nk tggl daki.. :)


10 : law korang rjin, korang sapu losyen pada seluruh badan korang k... :) .. kn wangi tuh.... :D .. 


*hitam,putih,cokelat or ijow kulit korang, xpentg... yg penting, bersih.... Y(^_^)Y ..
sume langkah2 nie perlukn mse gk ble nk mandi tuh.. so.. pada korang yg suke mandi lasr2 mnit tuh, awlkn laa ckit mandi tu k... :)


اَلحَمْدُ لِله

Subhanallah ✿ Alhamdulillah ✿ Lailahaillallah ✿ AllahuAkbar
..✿Time Kasih Kerana Membaca! :) ✿..


11 July 2012

xsabar tunggu puasa, ari raya n bulan9.. :D

matamulutyusmardianaBlog 6:32 PM

بِسْـــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Alamak!!
da besawang da blog cikYus.. 
cuci2 dulu.. then baru lah update... :)

xsabarnyee tunggu puasa...
1st year puasa ngan mybeloved hubby "jijie"...

1st year jgk beraya ngan si dia.. :)..
insyaAllah if ad jodoh, sampai bile2 ktorang b'sama...
xley nak tentukan/ttpkan jodoh ssorang..

Bulan9..??

hehee... ade lahhhhh.....

hari yg penoh makna tuh..

yus mencari som1 yg boleyh didik yus menjadi seorg yg berguna... :) .. 

"SAYA MENCARI SEORANG SUAMI DAN BUKANNYA BF SEMATA2"

yus percaya Allah akn temukan yus ngan som1 yg sepadan ngan yus... mcm mne bercinta bagai nk gila pon, if xder jodoh still xder.. yer dok?? hehe..

"Jika telah Allah ttpkan sesuatu itu bukan milik kita, sedaya upaya kita cuba mendapatkan, ia tetap bukan milik kita... TETAPI, jika Allah ttpkan sesuatu itu adalah MILIK KITA, seluruh isi alam menghalang sekalipun, ia ttp akan jadi MILIK KITA... "
(^_^)


cikYus akan cuba sedaya upaya untuk mendapatkan apa yg cikYus suka... cikYus akn cuba sedaya upaya utk beljar apa yg cikYus minat sampailah cikYus berjaya.. 
TAPI! 
cikYus XSUKA cuba sedaya upaya untuk mendaptkn SUAMI org..n Thats a Fact.. n yus xdesperate ngn suami org..

"Menghukum diri sendiri sebelum menghukum org lain.. hanya org yg xpuas hati ngan ap yg ad pada diri sendiri jer yg suke nilai apa ad pada diri org lain.."

per pon.. CikYus sorang yg terima apa adanya DY.. :)
Yus terima apa adanya DY.. :)
Yus terima Luaran DY... :)
if dulu cikYus sorang yg Pemarah.. tp skg cikYus sorang yg Penyabar...:)

Time Kasih Sayang! =D ..
 u mke me feel like perfect..




Author By :  
 

اَلحَمْدُ لِله

Subhanallah ✿ Alhamdulillah ✿ Lailahaillallah ✿ AllahuAkbar
..✿Time Kasih Kerana Membaca! :) ✿..